Holmenkollen - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu Holmenkollen - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu

Holmenkollen

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

08 Juni 2014 | Noorwegen, Oslo

Hoi allemaal,

vandaag zijn we naar Holmenkollen geweest. Daar is een hele grote skischans. We zijn er helemaal bovenop geweest. Het uitzicht was fantastisch, mede ook door het mooie weer vandaag. We keken uit over heel Oslo. Ik vond het wel heel erg hoog, ik zou er niet vanaf durven. Het was een hele reis om er te komen, omdat er werkzaamheden waren aan de metrotunnel, maar het was de moeite waard!!
Saroj heeft een hamster mee die je nu bij Albert Heijn krijgt en overal zetten we die hamster op de foto. Boven op de skischans hebben we de hamster ook op de foto gezet en later zagen we dat er iemand bezig was met een blauwe knuffel om die ook op de foto te zetten.
Ik heb al leuke souvenirs gekocht.
Het lopen hier vind ik zwaar, omdat je steeds naar boven en naar beneden gaat.
Het is heel apart dat het hier 's avond zo lang licht blijft. Ook vind ik het apart om in de winkel merken te zien die wij in Nederland ook kennen.

Groetjes,
Karen.

• 08 Juni 2014 - 22:25

Ineke:

Zo weten jullie later altijd dat jullie in een voetbaljaar op reis waren. Wat voor souvenirs heb je gekocht? Veel plezier morgen.

• 09 Juni 2014 - 19:41

Michella:

Hallo Karen,

Erg leuk al die reisverslagen! Hopelijk kan je er van genieten nu je eenmaal aan het reizen bent ;)

groetjes van ons uit Dronten!