Zonnig dagje Bergen - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu Zonnig dagje Bergen - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu

Zonnig dagje Bergen

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

13 Juni 2014 | Noorwegen, Bergen

Hoi allemaal,

vandaag was onze laatste dag in Bergen.
Na het ontbijt zijn we de stad ingegaan en hebben we eerst kaartjes gekocht voor een boottocht door de haven. Daarna hebben we gedronken bij Starbucks. Toen gingen we met de boottocht mee. Ik vond het leuk om door de haven van Bergen te varen. Na de vaartocht gingen Saroj en tante Magda vis eten en ik ging met ome Johan patatjes eten bij Mc Donalds. Daarna zijn we naar Mount Ulriken gegaan. We moesten er met een bus naartoe. Daar kun je met een kabelbaan omhoog en heb je een mooi uitzicht over Bergen. De berg is nog hoger dan waar we woensdag zijn geweest. Het uitzicht was geweldig. We hebben van het uitzicht genoten en nog wat gedronken. Daarna gingen we weer terug met de bus naar het centrum. Toen zijn we nog over de markt gelopen en hebben we boodschappen gedaan en souvenirs gekocht. Weer terug in ons huis hebben we gegeten en nu zitten we naar het voetbal te kijken. Het commentaar kunnen we niet verstaan, want dat is Noors, maar dat geeft niet.
Het weer was prima vandaag. Het was zonnig en wat bewolkt.
Nog één nachtje slapen en dan gaan we weer naar huis. Ik vond het leuk om alle reacties van iedereen te lezen. Ik heb genoten van de vakantie. We hebben veel gedaan en gezien. Ik vind ook fijn om weer naar huis te gaan.

Groetjes,
Karen.

• 13 Juni 2014 - 22:22

Ineke:

Commentaar in het Noors, dat kun jij toch prima volgen na een weekje Noorwegen? Goede reis morgen, goed om te lezen dat jullie genoten hebbben.

• 14 Juni 2014 - 11:50

Merel:

Hoi Karen,

Wat een mooie verhalen heb ik de afgelopen week van je gelezen. En fijn dat je genoten hebt van je vakantie.
    Ik kijk er naar uit om aankomende week de verhalen van je te horen en de foto's te zien!

Groetjes Merel