Voorbereiden op de vakantie en mijn verjaardag - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu Voorbereiden op de vakantie en mijn verjaardag - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu

Voorbereiden op de vakantie en mijn verjaardag

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

07 Januari 2017 | Nederland, Biddinghuizen

Hallo allemaal,

over 3 weken is het zover, dan ga ik met ome Johan en tante Magda naar Tromsø (Noorwegen). Hopelijk gaan we het Noorderlicht zien. Ik heb er zin in, maar vind het ook heel spannend.
Ik heb de laatste tijd al veel spullen gekocht, zoals goede handschoenen, dikke sokken, een skibroek, muts, sneeuwschoenen en thermokleding. Ook heb ik een nieuwe camera gekocht, zodat ik hopelijk mooie foto's kan maken.
Iedereen begint nu al over de vakantie, maar eerst ben ik nog jarig. Komende donderdag wordt ik 30 jaar. Omdat ik zaterdag een feestje geef, moeten daar ook dingen voor voorbereid worden.

Groetjes,
Karen.

  • 07 Januari 2017 - 17:47

    Ome Gertjan:

    Hi Karen,

    Gisteravond waren we bij het ruimtecollege van Andre Kuipers en zagen we opnamen van het Noorder- en Zuiderlicht vanuit het International Space Station. Echt fascinerend! Hopelijk kunnen jullie er iets van gaan zien vanaf de grond over een paar weken. En wat betreft je aankopen, die kunnen geloof in inderdaad geen kwaad, want ik begreep dat het behoorlijk koud kan worden in het topje van Noorwegen.

    Succes met de verdere voorbereiding.

    Ome Gertjan

  • 08 Januari 2017 - 14:34

    Tante Jannie:

    Hoi Karen
    Zeker super spannend!! Maar je bent al goed bezig lees ik wat de aankopen betreft. Ik ben wel een beetje jaloers op je hoor! Dat is ook voor mij nog een ding op m'n to do list om het noorderlicht te zien. Dus ben ik heel benieuwd naar je foto's!
    Succes met de voorbereidingen. Fijne verjaardag donderdag en tot zaterdag, groetjes

  • 08 Januari 2017 - 19:48

    Tante Ineke:

    Jeetje, nog maar drie weken, het begint nu echt op te schieten richting vakantie. Ben je er digitaal ook al klaar voor? de juiste aapjes op je telefoon? Jullie gaan vast een geweldige week beleven, zelfs als het noorderlicht zich niet laat zien.

  • 09 Januari 2017 - 18:34

    Saroj:

    ik wens je veel plezier.
    groet Saroj

  • 24 Januari 2017 - 16:14

    Tante Jannie:

    Hey Karen
    Nog een paar dagen en dan gaat het gebeuren........Vanuit een mistig Ens hele fijne dagen toegewenst en geniet van je reis! We zullen elkaar net niet zien op schiphol, want jullie vertrekken al vroeg. Wij zijn er rond 7.30 uur om Stephanie en Monique uit te zwaaien. Zij gaan voor 5 weken naar Australië.
    Pas je een beetje op Ome Johan en Tante Magda? Fijne vakantie toegewenst! Groetjes

  • 25 Januari 2017 - 18:03

    Laura :

    Geniet ervan! Ik heb me aangemeld hoor, dus wacht met smart op de mailtjes! :)

    Groetjes Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Actief sinds 20 Feb. 2013
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 103320

Voorgaande reizen:

09 Januari 2024 - 16 Januari 2024

Rovaniemi 2024

02 Mei 2022 - 09 Mei 2022

Wenen 2022

22 Mei 2019 - 28 Mei 2019

Kopenhagen 2019

28 Januari 2017 - 04 Februari 2017

Noorderlichtreis 2017

06 Juni 2014 - 14 Juni 2014

Noorwegen 2014

Landen bezocht: