Een regenachtige dag in Tromsø - Reisverslag uit Tromsø, Noorwegen van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu Een regenachtige dag in Tromsø - Reisverslag uit Tromsø, Noorwegen van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu

Een regenachtige dag in Tromsø

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

29 Januari 2017 | Noorwegen, Tromsø

Na de lange dag van gisteren zijn we vanmorgen rustig aan opgestaan en hebben we ontbeten. Daarna zijn we naar Polaria gegaan. Er waren daar zeehonden, aquaria en een tentoonstelling. Je kon proberen om een selfie te nemen met een zeehond, maar dat was best lastig. We hebben twee films gezien, één over de Artische wildernis en één over het Noorderlicht. Na daar warme chocolademelk met slagroom gedronken te hebben met wat lekkers erbij zijn we met de bus naar de Arctic Cathedral geweest. Dat is een kerk gebouwd in de vorm van een ijsschots. Ik vond het een mooie kerk. We hebben nog een kaarsje aangestoken. Na nog even buiten gekeken te hebben gingen we weer terug naar ons appartement. Toen hebben we thee gedronken en daarna gingen we eten. Het was hier regenachtig vandaag. Eerst hadden we nog plannen om naar de kabelbaan te gaan, maar dat hebben we toch maar niet gedaan. Ik heb alvast alles klaargezet voor morgen, want dan moeten we er op tijd uit. We gaan morgen mee op excursie om walvissen en orka's te spotten. Het is wel wennen dat er weinig daglicht is.

• 29 Januari 2017 - 21:20

Anja Dijkstra:

Lieve Karen, ondanks het weer toch leuke dingen gedaan en mooie foto's gemaakt.
    Heel veel plezier morgen. Ben nu alweer benieuwd naar je verslag en de foto's.
    Liefs en een dikke knuffel, mama ❤❤❤

• 29 Januari 2017 - 21:28

KLaas:

Hoi vakantievierders,
    Het verslag was weer leuk om te lezen en de foto's worden steeds mooier.
    Die kerk was mooi, hebben jullie nog wel meegezongen?
    Ik hoop morgen die orka's en walvissen te kunnen zien op jullie foto's.
    Wij wachten met spanning op de volgende update van jullie reisverslag.

Ome Klaas en Tante Christa

• 30 Januari 2017 - 09:00

Winanda:

He karen, wat een bijzondere kerk, is die echt van ijsschotsen? Dooit het daar dan nooit. Ik ben benieuwd naar de walvissen en orka`s. Veel Plezier.

gr Winanda

• 30 Januari 2017 - 09:57

Hilda:

Wauw walvissen en orca s spotten. En super mooie fotos. Echt een heel avontuur beleef je weer. Ik ben stiekum wel een beetje jaloers. hihi. Ik vind het ook erg leuk om al je belevenissen te lezen.

• 30 Januari 2017 - 10:54

Annamarie:

Hai Karen,

Wat leuk om zo een beetje met je mee op reis te zijn! Ik vind het leuk om te lezen wat je meemaakt en door de foto's is het plaatje compleet!

Fijne reis!