Expeditie in het Polarmuseum - Reisverslag uit Tromsø, Noorwegen van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu Expeditie in het Polarmuseum - Reisverslag uit Tromsø, Noorwegen van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu

Expeditie in het Polarmuseum

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

31 Januari 2017 | Noorwegen, Tromsø

Vanmorgen zijn we rustig aan opgestaan en hebben we ontbeten. Daarna heb ik kaarten geschreven. Toen zijn we in een flinke sneeuwbui naar het Polarmuseum gegaan. In dat museum is van alles te zien over poolexpedities. Het was leuk om te zien. Daarna hebben we ergens wat gedronken en boodschappen gedaan. Toen gingen we weer terug naar het appartement. We hebben even gerust en gaan zo eten. Vanavond gaan we op Noorderlicht excursie. Ik ben benieuwd of we wat zien. Ik vind het wel spannend. Alles ziet er wel mooi uit buiten met de sneeuw.

  • 31 Januari 2017 - 17:03

    Anja Dijkstra:

    Lieve Karen,
    je lijkt al bijna op een echte poolreiziger.
    Ik wens je voor vanavond heel veel Poollicht toe. De omstandigheden lijken heel goed?
    Veel plezier en ga gewoon genieten.
    Met een dikke knuffel, mama

  • 31 Januari 2017 - 17:12

    Marloes:

    Wauw Karen, wat een avonturen beleef jij zeg!
    Leuk om samen toch een beetje mee te kunnen genieten van de dingen die jij beleefd.

    Ik hoop dat je vanavond meer dan een glimp van het Noorderlicht zal zien.
    Geniet!

    Groetjes,
    Marloes

  • 01 Februari 2017 - 19:27

    Ybie:

    hey alles goed met jou karen
    hoe is jou vakantie ik vind het leuk dat ik foto kan zien
    met ons gaat het goed op de Waterfront
    ik misje wel groetjes ybie en elleke

  • 01 Februari 2017 - 19:27

    Ybie:

    hey alles goed met jou karen
    hoe is jou vakantie ik vind het leuk dat ik foto kan zien
    met ons gaat het goed op de Waterfront
    ik misje wel groetjes ybie en elleke

  • 01 Februari 2017 - 19:28

    Ybie:

    hey alles goed met jou karen
    hoe is jou vakantie ik vind het leuk dat ik foto kan zien
    met ons gaat het goed op de Waterfront
    ik misje wel groetjes ybie en elleke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Actief sinds 20 Feb. 2013
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 103327

Voorgaande reizen:

09 Januari 2024 - 16 Januari 2024

Rovaniemi 2024

02 Mei 2022 - 09 Mei 2022

Wenen 2022

22 Mei 2019 - 28 Mei 2019

Kopenhagen 2019

28 Januari 2017 - 04 Februari 2017

Noorderlichtreis 2017

06 Juni 2014 - 14 Juni 2014

Noorwegen 2014

Landen bezocht: