Vakantieplannen - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu Vakantieplannen - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu

Vakantieplannen

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

25 Maart 2019 | Nederland, Emmeloord

Vandaag heb ik met ome Johan en tante Magda plannen gemaakt voor een vakantie naar Kopenhagen. We hebben een appartement geboekt en de vluchten geregeld. We gaan van 22 tot 28 mei op vakantie. Ons appartement is net buiten het centrum, maar de metro en supermarkt zijn dichtbij. Ik had al dingen opgezocht die we kunnen gaan doen, dus ik denk dat we ons niet hoeven te vervelen. Ik heb er heel veel zin in, maar vind het ook wel spannend.

• 25 Maart 2019 - 15:07

Ome Klaas:

Karen,

Afgelopen jaar zijn Tante Christa en ik ook in Kopenhagen geweest.
    Het is een mooie stad met veel mogelijkheden.
    De paleizen zijn erg mooi en heerlijk om doorheen te schuifelen . Er is ook een klein koninklijk theater boven de stallen in het paleis. Dat moet je gaan zien. Ook de ronde toren waar vroeger de paarden naar boven ko den lopen. Wij wensen jullie vast heel veel plezier.

• 25 Maart 2019 - 15:55

Ineke:

Wat leuk dat jullie plannen nu rond zijn. Het kan zijn dat je deze reactie al eerder hebt gehad want ik heb geweldig zitten prutsen. Maar goed, ik verheug me nu al op je verhalen.

• 25 Maart 2019 - 16:02

Ineke:

Wat leuk dat jullie plannen nu rond zijn. Ik verheug me nu al op je verhalen.

• 26 Maart 2019 - 14:30

Jannie Enninga:

Hey Karen en reisgenoten, het klinkt goed! Alvast een hele fijne reis toegewenst! We gaan je reisverhalen volgen hoor!

• 21 Mei 2019 - 16:18

Jannie Enninga:

Het is bijna zover....
    Een hele fijne vakantie toegewenst, een goede reis en heel veel plezier!!