Uitstapje naar Malmö - Reisverslag uit Malmö, Zweden van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu Uitstapje naar Malmö - Reisverslag uit Malmö, Zweden van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu

Uitstapje naar Malmö

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

27 Mei 2019 | Zweden, Malmö

Vandaag hebben we een uitstapje gemaakt naar Malmö in Zweden. Met de metro gingen naar het vliegveld van Kopenhagen. Daar zijn we op de trein naar Malmö gestapt. Het duurde ongeveer 20 minuten. Onderweg was er grenscontrole. In Malmö kwamen we aan op het centraal station. Toen we het station uitliepen, zagen we meteen een rondvaartboot. Dat hebben we meteen maar gedaan. Na de rondvaart hebben we ergens wat gedronken en gegeten. Toen zijn we naar Malmöhus Castle gegaan. Dat is een kasteel waar een museum in is gevestigd. Er was een tentoonstelling over het kasteel, de natuur en een aquarium. Na alles bekeken te hebben gingen we eerst wat drinken. Daarna zijn we door een park en langs een molen naar het centrum van de stad gelopen. We hebben nog een kerk bezocht en daarna gingen we richting het station. Op het station hebben we boodschappen gedaan en daarna zijn we op de trein gestapt richting Kopenhagen. Met de metro gingen we weer naar ons appartement. Toen gingen we eten en daarna ging ik douchen. Nog even wat drinken en straks lekker slapen. Het is ons laatste nachtje alweer. Het weer was prima vandaag. Het was wat bewolkt, maar er was ook zon.

• 27 Mei 2019 - 18:31

Anja:

Weer een mooie belevenis zo'n uitstapje naar het buitenland

• 27 Mei 2019 - 18:35

Klaas:

Hoi, het kan niet op met jullie!
    Nu ook nog even naar Zweden over de brug en door de tunnel. Die foto van jouw met dat rendier is heel erg leuk.
    Goede reis terug morgen.

• 27 Mei 2019 - 18:44

Freddie :

Mooie foto's Karen
    heb gezien dat je het leuk hebt gehad
    mooie reis verslag weltrusten en morgen goede reis terug

• 28 Mei 2019 - 16:10

Ineke:

Lieve Karen, Wat hebben jullie ongelooflijk veel gezien en gedaan. Kerken, paleizen, kastelen.... En nu begint het grote nagenieten.

• 28 Mei 2019 - 16:12

Ineke:

Lieve karen, wat hebben jullie ongelooflijk veel gezien en gedaan, Paleizen, kerken, kastelen.... en nu begint het grote nagenieten.