Laatste vakantiedag - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu Laatste vakantiedag - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu

Laatste vakantiedag

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

28 Mei 2019 | Nederland, Biddinghuizen

Vanmorgen hebben we ingepakt en na het ontbijt hebben we de bagage in een kluis gedaan op de luchthaven. Dat was even een gedoe, maar het is uiteindelijk gelukt. Daarna zijn we nog even de stad in geweest. Nog wat laatste souvenirs gekocht en nog ergens wat gedronken. Daarna zijn we naar de luchthaven gegaan en hebben we de bagage uit de kluis gehaald. De bagage hebben we afgegeven en toen hebben we nog even rustig gezeten en wat gedronken. Toen gingen we door de security check en richting het vliegtuig. Met 10 minuten vertraging vertrokken we naar Amsterdam. Aangekomen op Schiphol hebben we de bagage opgehaald. Vanwege de te verwachte drukte vanwege de staking in het openbaar vervoer heeft Mark ons opgehaald en bij ome Klaas en tante Christa gebracht. Daar heeft mama mij opgehaald. Toen zijn we naar huis gegaan. Onderweg hebben we bij de Mc Donalds gegeten.
Ik ben nu heel moe, maar ik vond het erg leuk. We hebben veel gezien en gedaan en qua weer hebben we het goed getroffen.

• 28 Mei 2019 - 19:53

Anja Dijkstra:

Lieve Karen,

en dan is het zomaar weer voorbij. Wat ging het weer snel. Maar jullie hebben weer veel gezien, gedaan en genoten GGG

• 30 Mei 2019 - 16:27

Ineke:

Hopelijk ben je weer een beetje bijgekomen. En dan straks natuurlijk een mooi fotoboek maken. Dat wordt nog een keer genieten denk ik.