De vakantie is begonnen!! - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu De vakantie is begonnen!! - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu

De vakantie is begonnen!!

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

22 Mei 2019 | Denemarken, Kopenhagen

Vandaag ben ik met ome Johan en tante Magda vertrokken naar Kopenhagen. De vlucht is goed gegaan. Bij aankomst op de luchthaven hebben we geld gepind en de koffers opgehaald. Daarna zijn we met de metro naar ons appartement gegaan. Daar hebben we uitgepakt en thee gedronken. Daarna hebben we boodschappen gedaan. De supermarkt is aan de overkant van de straat, dus dat is lekker makkelijk. Daarna zijn we met de metro naar het centrum gegaan. We hebben daar wat rondgelopen. We zijn ook nog bij een hele grote winkel geweest met allemaal LEGO. Daarna hebben we lekker gegeten, hamburger en patat en een ijsje toe. Na het eten zijn we weer naar ons appartement gegaan. We gaan nog even wat drinken en straks lekker slapen. Het weer is prima, het is wel fris en bewolkt.

• 22 Mei 2019 - 17:16

Anja Dijkstra:

Een mooi begin van je vakantie. Fijne avond en voor straks welterusten. Liefs, ❤ ❤ ❤

• 22 Mei 2019 - 17:32

Jou Lieve Zus Saroj :

Veel plezier samen. En welterusten xxx

• 22 Mei 2019 - 17:46

Annelize Bouma:

Heel veel plezier met elkaar