Verjaardag bij de kerstman - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu Verjaardag bij de kerstman - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu

Verjaardag bij de kerstman

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

12 Januari 2024 | Finland, Rovaniemi

Omdat ik vandaag jarig ben hadden ome Johan en tante Magda ons appartement versierd. We waren op tijd opgestaan, omdat we naar het kerstdorp gingen. Toen we aankwamen bij het kerstdorp heb ik eerst met papa en mama gebeld. Daarna zijn we naar de plek gegaan waar we te zien waren op de webcam. Toen zijn we naar de kerstman gegaan. We mochten met hem op de foto. Daarna hebben we eerst wat gedronken met wat lekkers erbij. Toen hebben we het kerstdorp verder verkend. Ik vond het leuk om te zien. Bij het postkantoor hebben we kaarten geschreven die we daar ook meteen op de bus konden doen. Toen hebben we nog wat rondgelopen in het dorp. Inmiddels was het al donker en was alles mooi verlicht. Toen zijn we weer terug gegaan naar ons appartement, nadat we nog even wat boodschappen hadden gedaan. Eerst hebben we nog even wat gedronken en toen heeft ome Johan pannenkoeken gebakken. Na het eten nog even wat drinken en straks hopelijk lekker slapen.

Ik heb een leuke, bijzondere verjaardag gehad. Iedereen bedankt voor alle berichtjes.

• 12 Januari 2024 - 20:35

Anja Dijkstra:

Lieve Karen, wat een super leuke verjaardag.

Deze zul je niet snel vergeten.

Heel leuk om je/jullie voor de webcam te zien.

Fijne avond en voor straks slaap lekker.

Liefs, mama

• 12 Januari 2024 - 20:36

Tante Ineke:

Zo'n verjaardag vergeet je nooit meer.

• 12 Januari 2024 - 22:47

K. Van Keulen:

Heb je van de kerstman ook nog een kadootje gehad omdat je vandaag echt jarig was?

Eigenlijk was deze hele dag als ik het zo lees een kadootje.

Lekker even nagenieten en dan morgen weer op voor een hondesleetocht of wandelen met rendieren????

• 13 Januari 2024 - 16:19

Marije Boersma:

Heel leuk om te lezen Karen.

En erg mooie foto's!

Nog gefeliciteerd!