Santapark - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu Santapark - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu

Santapark

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

13 Januari 2024 | Finland, Rovaniemi

Vanmorgen zijn we op tijd opgestaan. We zijn vandaag naar het Santapark geweest. Dat is een park onder de grond. Toen we er aankwamen hebben we eerst een show gezien. Ondertussen hebben we wat gedronken en een grote koek gegeten. Daarna zijn we naar de elfenschool geweest. Daar kregen we les over hoe je een elf moet zijn. We kregen na afloop een diploma en een elfenmuts. Wat er op het diploma staat kunnen we niet lezen, want het staat er in elfentaal. We hebben ook nog koekjes versierd, een ritje gemaakt in een treintje, in de ijsgalerie gekeken, een ritje gemaakt in een slee met een VR bril op en een kaart naar onszelf gestuurd op het postkantoor. Als het goed is krijgen we onze kaart met kerst dit jaar. Nadat we alles hadden gezien zijn we weer terug gegaan naar ons appartement. We hebben eerst nog even boodschappen gedaan. Terug in het appartement hebben we wat gedronken en toen ging ik douchen. Daarna gingen we eten. Nu nog even rusten, wat drinken en op tijd naar bed, want morgen moeten vroeg op. We gaan naar bevroren watervallen.

• 13 Januari 2024 - 19:16

Klaas Van Keulen :

Dat was weer een heleboel leuke dingen. En die bevroren watervallen lijken mij ook wel interessant. Gaan jullie dan met de hondenslee of wordt het een sneeuwscooter?

• 13 Januari 2024 - 19:24

Anja Dijkstra:

Lieve Karen, wat weer een leuke dag. Volgens mij is er in en rond Rovaniemi wel heel veel te doen.

Liefs, mama

• 13 Januari 2024 - 20:58

Tante Ineke:

Dat elf zijn wil ik wel van je leren. (smile). wat weer een gevarieerde dag. Succes met vroeg opstaan morgen.