Vertrek naar Rovaniemi - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu Vertrek naar Rovaniemi - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Rovaniemi

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

09 Januari 2024 | Finland, Rovaniemi

Vandaag is de vakantie begonnen. Ik ben met papa en mama vanmorgen op tijd naar Schiphol vertrokken. Daar troffen we ome Johan, tante Magda en tante Ineke. We hebben eerst de koffers weggebracht en daarna hebben we met elkaar wat gedronken. Daarna zijn papa, mama en tante Ineke weggegaan en wij zijn naar de security gegaan. Dat verloop allemaal soepel. Met een kleine vertraging zijn we uiteindelijk vertrokken naar Rovaniemi. Ik vond het heel spannend, vooral het stijgen en landen, maar het ging goed. Bij aankomst hebben we de koffers opgehaald en zijn we met de bus naar Rovaniemi gegaan. De chauffeur deed keihard muziek aan en ging meezingen, maar wel een andere tekst. We moesten vanaf de bushalte een klein stukje lopen naar ons appartement. Het is een leuk appartement. Zelfs de kerstboom staat er nog. We hebben even wat gedronken en daarna boodschappen gedaan. Toen hebben we gegeten, macaroni. Na het eten hebben we koffers uitgepakt. Daarna nog wat drinken en straks hopelijk lekker slapen. Ik ben best erg moe door de lange dag en alle spanningen.

• 09 Januari 2024 - 22:06

Anja Dijkstra:

Lieve Karen, mooi dat het allemaal zo goed is gegaan vandaag. Voor straks welterusten![e-1f618]

• 09 Januari 2024 - 22:28

Klaas Van Keulen :

Leuk dat jullie zo'n voorspoedige reis hadden. Slaap lekker voor zo en dromen van wat er morgen allemaal tezien zal zijn.

• 10 Januari 2024 - 17:43

Tante Ineke:

Jullie hadden mooi weer om te vliegen.