Vakantieplannen - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu Vakantieplannen - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu

Vakantieplannen

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

04 Januari 2024 | Nederland, Emmeloord

Het is bijna zover, komende dinsdag ga ik met ome Johan en tante Magda op vakantie. Ik heb er zin in, maar vind het ook spannend. We gaan naar Rovaniemi in Finland. Er is daar een kerstdorp waar van gezegd wordt dat de echte kerstman daar woont. Daar gaan we zeker naar toe. Verder hebben we nog geen planning gemaakt, maar we gaan vast ook andere leuke dingen doen. Wie weet zien we ook nog het noorderlicht als we mazzel hebben. Het zal ook apart zijn dat we daar weinig daglicht hebben. Ik ben ook nog jarig als we daar zijn, dat is wel bijzonder. Ik ben nog nooit weggeweest met mijn verjaardag. Wie kan zeggen dat ie zijn/haar verjaardag bij de kerstman viert? We gaan er vast een leuke week van maken.

• 04 Januari 2024 - 19:03

Magda Van Keulen:

Lieve Karen, leuk dat je weer een verslag gaat schrijven, tante Ineke vroeg sl of he heer ging doen en jawel! Er zijn veel leuke dingen te doen, floaten in een wak , husky,s, rendieren, ijshotel, en ja noorderlicht , daar hopen we op.

het wordt een spetterend winterfeest met ijstaart op je verjaardag[e-1f370][e-1f973][e-1f976][e-1f60b][e-1f98c][e-1f64b][e-1f3fb]‍[e-2640]️[e-2764]️

• 04 Januari 2024 - 19:51

Anja Dijkstra:

Lieve Karen,

je verjaardag vieren bij de kerstman is super 'cool' natuurlijk. Geniet er lekker van.

We zijn heel nieuwsgierig naar jullie belevenissen.

Met een dikke knuffel, mama [e-1f618]

• 04 Januari 2024 - 22:01

Johan Van Keulen:

Hoi Karen,

Natuurlijk wordt dit wel weer een hele "coole trip", letterlijk en figuurlijk! Voordeel is wel dat je nu maar drie gebakjes hoeft te kopen en uit te delen! We gaan er weer een mooie week van maken en ik kijk nu al uit naar het bezoek aan de Kerstman.

Ome Johan

• 04 Januari 2024 - 22:11

Jannie Enninga :

Beste Karen

Wat een mooi vooruitzicht! Je verjaardag op een andere plek vieren dan thuis, heel bijzonder! Geniet ervan en voor nu alvast een goede reis toegewenst. Ik ben heel benieuwd naar je verhalen! Groetjes van Jannie

• 05 Januari 2024 - 10:33

Team Aquarelles:

Hoi Karen,

Leuk om te volgen! Geniet er ontzettend van. High five voor de kerstman!

We gaan je missen!

Groetjes Debbie namens team Aquarelles.

• 05 Januari 2024 - 17:43

Tante Ineke:

Lieve Karen, Leuk dat je weer verslagen gaat maken. ik verheug me er nu al op. Jullie gaan er vast een prachtige week van maken.

• 08 Januari 2024 - 08:53

Yvonne Baving:

Lieve Karen,

Heel veel plezier samen met je oom en tante. Ik ga je verhalen volgen. Helemaal leuk!

Groetjes Yvonne