Vikingbericht - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu Vikingbericht - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu

Vikingbericht

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

07 Juni 2014 | Noorwegen, Oslo

Hoi allemaal,

vandaag zijn we naar het Vikingskiphuset geweest. Daar waren drie oude vikingschepen te zien. Ook waren er allerlei voorwerpen te zien die bij opgravingen van de vikingschepen hebben gevonden. Ik vond het leuk om het allemaal te bekijken. Daarna zijn we met de bus naar de boot gegaan.Toen hebben we een stukje gevaren over de Oslofjord, heel mooi. Toen hebben we eerst wat gelopen en het Nobel Peace Center gezien. Toen hebben we op een terrasje gezeten en wat gedronken met wat lekkers erbij. Toen zijn we naar de grootste winkelstraat van Oslo geweest, de Karl Johan Gate. We zagen het Koninklijk Paleis en het parlementsgebouw. Daarna gingen we boodschappen gedaan en zijn we terug gegaan naar ons appartement. Daar hebben we gegeten.
Vanmorgen hadden we een stevige bui met hagel. Verder was het goed weer. Er is overal muziek in de stad, omdat er een muziekfestival is, ook in de buurt van ons appartement.
We zien hier bij de stations en haltes van de treinen en tramsribbelranden.

Groetjes,
Karen.

• 07 Juni 2014 - 22:29

Anja / Mama:

Gezellig gratis muziek voor de deur toch?
    Veel plezier nog.
    Knuffel, mama

• 08 Juni 2014 - 01:20

Ome Klaas:

Hartstikke leuk om je reisverslag te lezen. Ik hoop dat je mooie foto's hebt gemaakt van de vaartocht door het fjord. Veel plezier straks met de rest van jullie reis.
    Ome Klaas

• 08 Juni 2014 - 10:18

Diny En Tilly:

Wat leuk om te lezen dat jullie het zo fijn hebben en wat hebben jullie veel gezien.
    Nog veel plezier daar.
    Groetjes uit Heerhugowaard.

• 08 Juni 2014 - 11:42

Gertjan Van Keulen:

Hi Karen,

Leuk om jullie belevenissen te volgen. Ben zoals je weet zelf heel veel jaren geleden een keer in Oslo geweest voor mijn werk en vond, wat ik er van heb gezien, het een hele leuke stad.

Gaan jullie ook nog naar dat park met al die beelden?

Heel veel plezier gewenst met elkaar!

Met vriendelijke groet,

Ome Gertjan

• 08 Juni 2014 - 19:32

Oom Siep En Tante Aafje:

Hallo Karen en anderen. Nou dat ziet er goed uit. Je maakt een mooie reis hoor.. leuk om te lezen.