Laatste dag in Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu Laatste dag in Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Oslo

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

09 Juni 2014 | Noorwegen, Oslo

Hoi allemaal,

vandaag was onze laatste dag in Oslo. '
We zijn vanmorgen naar de Domkirke geweest. Dat is de grote kathedraal in Oslo. Het is een mooie kerk. We hebben een kaarsje gebrand. Omdat er een kerkdienst was, zijn we de kerk uitgegaan. We zijn daarna in een souvenirwinkel geweest en daarna hebben we op een terrasje gezeten. Toen zijn we naar het Koninklijk Paleis gegaan. Daar hebben we de wisseling van de wacht gezien. Het was niet zo spectaculair als in Londen en Stockholm. Het duurde maar 10 minuten en er waren geen paarden en er was geen muziek. Daarna hebben we in de haven een ijsje gegeten en zijn we met de tram naar het Vigelandpark geweest. Dat is een groot park waar allemaal beelden staan. Eerst hebben we wat gedronken voor we gingen lopen. Er was 1 beeld waarvan ome Johan zei dat oma die mooi vond, dus die moesten we zeker zien. Nadat we de beelden hadden bekeken zijn we eerst wat gaan drinken en toen met de tram naar het centrum gegaan en hebben we bij de Mc Donalds gegeten. Weer terug in ons appartement moesten we inpakken, omdat we morgen vroeg op moeten staan. We gaan morgen met de trein, de boot en de bus naar Bergen. Het word een lange dag, maar vast een mooie.
Het weer was prima vandaag. Veel zon en 25 graden.

Groetjes,
Karen.

• 10 Juni 2014 - 09:39

Waterfront:

Hoi Karen,

Wat leuk om je reisverslag te lezen! Wat maak je veel mee zeg op je vakantie. Ik ben heel benieuwd naar je verhalen. Een fijne en voorspoedige terugreis gewenst.

Rik

• 10 Juni 2014 - 10:31

Annamarie:

Hai Karen,

Leuk om je verslagen te lezen! Goede terugreis!

Groetjes,
    Annamarie

• 10 Juni 2014 - 21:12

Ineke:

Het was vast wel even schrikken en slikken toen vanmorgen al heel vroeg de wekker ging. Maar de reis naar Bergen was ook vast de moeite waard.