Weer terug naar huis - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu Weer terug naar huis - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu

Weer terug naar huis

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

04 Februari 2017 | Nederland, Biddinghuizen

Vanmorgen zijn we op tijd opgestaan. Om 08:30 gingen we met de bus naar het vliegveld. Na het inchecken en de security hebben we nog wat gedronken. Toen gingen we het vliegtuig in. We konden genieten van het mooie uitzicht op de besneeuwde bergen. We hadden een tussenstop in Evenes. Weer boven Nederland zagen we veel bekende dingen, zoals de Waddeneilanden, Dronten, Almere en Marken. Ik vond het vliegen spannend, maar het is goed gegaan. Om iets voor 15:00 kwamen we aan op Schiphol. Daar stonden papa, mama en tante Ineke ons op te wachten. Na nog even wat gedronken te hebben zijn we naar huis gegaan. Ik ben nu heel erg moe. Ik heb wel genoten van de vakantie. We hebben veel gezien en gedaan. We hebben het ook heel gezellig gehad met elkaar, veel gelachen. Gezien de weersomstandigheden hadden we begin van de week niet gedacht dat we het Noorderlicht zouden zien. We hebben elk weertype gehad afgelopen week: regen, sneeuw, wind, bewolking en zon.

• 04 Februari 2017 - 21:11

Anja Dijkstra:

Lieve Karen, mooi dat jullie gezond en wel en heel voldaan weer veilig thuis zijn gekomen.
    Nu lekker heel lang nagenieten van deze wel heel bijzondere ervaringen.
    Liefs, mama ❤❤❤

• 04 Februari 2017 - 22:59

Ineke:

De vermoeidheid gaat weer over maar alle belevenissen en de herinnering daaraan blijven en daar geniet je vast nog lang van na.

• 05 Februari 2017 - 14:37

Tante Jannie:

Hai Karen. Weer op NL bodem zie ik op de foto's. Wauw, de foto's zijn prachtig! Mooi dat je het noorderlicht hebt gezien, dat zal een ervaring zijn! Je hebt een mooie herinnering aan deze reis. We hebben je gevolgd hoor, we waren zooo nieuwsgierig. Groetjes

• 05 Februari 2017 - 20:35

Annamarie: