Een eerste bericht uit Noorwegen - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu Een eerste bericht uit Noorwegen - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu

Een eerste bericht uit Noorwegen

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

06 Juni 2014 | Noorwegen, Oslo

Hoi allemaal,

vandaag zijn we vertrokken naar Noorwegen. De reis is goed verlopen. Ik vond het vliegen erg spannend, vooral het opstijgen en landen. Na aankomst in Oslo zijn we met de trein naar de stad gegaan en toen met de tram naar ons appartement. Daar aangekomen gingen we wat drinken. Toen hebben we boodschappen gedaan en ergens wat gedronken. Daarna gingen we eten in ons appartement. Na het eten hebben de spullen opgeruimd en nu zitten we nog wat te drinken. Ik vind het nog steeds wel spannend en heb ook wel wat heimwee. Het weer is hier prima en we hebben het gezellig.

Groetjes,
Karen.

• 06 Juni 2014 - 23:17

Anja:

Lieve Karen, een goed begin van een prachtige reis. Oma kijkt vast mee, maar niet vanaf een wolk want ze had hoogtevrees!
    Heel veel plezier.
    Liefs, mama

• 07 Juni 2014 - 19:43

Ineke:

Intussen zit jullie eerste dagje er alweer op. Ik hoop dat jullie enorm genieten.

• 09 Juni 2014 - 15:00

Waterfront Appartementen:

Hoi Karen,

We wensen je heel veel plezier. Geniet van het mooie bijzondere land en de dieren.

Groetjes uit Dronten