Vakantieplannen - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu Vakantieplannen - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu

Vakantieplannen

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

21 April 2022 | Nederland, Emmeloord

Ik heb met ome Johan en tante Magda weer plannen gemaakt voor een buitenlandse vakantie. We gaan over anderhalve week, van 2 tot 9 mei, naar Wenen. Het appartement waar we gaan logeren is in het centrum. Ik heb al gekeken wat er allemaal te doen is. We hebben al kaartjes voor de Spaanse Rijschool. Verder staat het programma nog niet vast, maar we hoeven ons niet te vervelen. Er is veel te doen in Wenen en we gaan ook een dagje naar Bratislava. Ik heb er zin in, maar ik vind het ook spannend. We gaan er een leuke vakantie van maken.

• 21 April 2022 - 23:04

Mama:

Lieve Karen, ik wens je/ jullie een mooie vakantie in Wenen. Veel plezier met elkaar. Liefs, mama

• 22 April 2022 - 08:00

Jannie Enninga:

Lieve Karen.
    Wat een mooi vooruitzicht! Heel veel plezier in Wenen en een goeie reis toegewenst. Ik heb nu al zin in je reisverhalen! Groet aan Magda en Johan

• 22 April 2022 - 09:51

Ineke:

heel veel plezier, jullie gaan volgens mij een geweldig leuke week tegemoet!

• 22 April 2022 - 10:40

Yvonne:

Hoi Karen,

Heel veel plezier! We kijken uit naar je mooie reisverhalen.

Groetjes Kleurkracht

• 30 April 2022 - 12:18

Ome Johan:

Hoi Karen,

Nu is het echt aftellen! En ook ik heb heel veel zin in onze komende vakantie. Inmiddels hebben we ook al het een en ander geregeld maar dat laat we even als verrassing voor in je reisblog!