Weer naar huis - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu Weer naar huis - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu

Weer naar huis

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

09 Mei 2022 | Nederland, Biddinghuizen

Vandaag onze laatste dag in Wenen. We zijn op tijd opgestaan, omdat we om 10:00 uit het appartement moesten. Eerst hebben we de koffers afgegeven op het centraal station. Daarna hebben we nog een rondje gelopen door het park bij het station. We zagen nog een standbeeld van Johann Strauss tegen. In het park hebben we bij een restaurant nog wat gedronken. Daarna zijn we weer terug gegaan naar het station en gingen we met de trein naar het vliegveld. Daar hebben we nog wat gedronken en toen zijn we door de security gegaan. Dat ging vrij vlot. Toen gingen we naar het vliegtuig. Ik vond het vliegen wel spannend, maar het ging goed. Op Schiphol aangekomen hebben we de koffers opgehaald en werden we opgewacht door papa, mama en tante Ineke. Met elkaar hebben we gegeten en daarna gingen we naar huis. Ik ben nu heel erg moe, maar we hebben het heel leuk gehad. Veel gezien en gedaan en we hadden er goed weer bij.

• 09 Mei 2022 - 22:21

Mama:

Lieve Karen, wat een prachtige vakantie hebben jullie gehad.
    Veel gezien en meegemaakt en vooral veel plezier met elkaar.
    En nu uitrusten en lekker nagenieten.
    Liefs, mama

• 10 Mei 2022 - 10:11

Ineke:

Volgens mij hebben jullie enorm genoten. En dat je nu moe bent is logisch. Daar kom je wel weer overheen. De verhalen en de foto's van de vakantie blijven en die zijn mooi volgens mij.

• 10 Mei 2022 - 12:54

Siska Buis:

Karen wat leuk om dit allemaal te lezen. En ook de foto's erbij, fantastisch!!
    Wij gaan elkaar weer snel zien!
    Groetjes Siska