Dagje Bratislava - Reisverslag uit Bratislava, Slowaakse Republiek van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu Dagje Bratislava - Reisverslag uit Bratislava, Slowaakse Republiek van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu

Dagje Bratislava

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

05 Mei 2022 | Slowaakse Republiek, Bratislava

Vandaag hebben we een uitstapje naar Bratislava gemaakt. Het was vroeg opstaan vanmorgen. Met de catamaran zijn we heen gegaan. Dat was spectaculair. We hebben even buiten gestaan en toen voelde je goed hoe hard het ging. Aangekomen in Bratislava zijn we eerst naar het kasteel geweest. Dat was wel een hele klim naar boven, maar we hadden mooi uitzicht. Nadat we bij het kasteel hadden rondgekeken hebben we wat gedronken. Daarna zijn we naar de oude stad geweest. We hebben heel veel gezien zoals je op de foto's kunt zien. Wat niet op de foto's is dat we iemand hebben gezien die met koffie en inkt tekeningen maakt. Dat was wel heel apart. Tussendoor hebben we nog wat gedronken en een ijsje gegeten. Via het presidentiële paleis zijn we naar het treinstation gegaan. Met de trein gingen we terug naar Wenen. Bij aankomst in Wenen hebben we nog wat boodschappen gedaan voor we naar ons appartement gingen. Toen was het pannenkoekenfeest, want ome Johan ging pannenkoeken bakken. Daarna ben ik in bad geweest. Nu nog even wat drinken en straks lekker slapen.

We hadden prima weer bij vandaag, veel zon en 22 graden.

• 05 Mei 2022 - 23:00

Mama:

Lieve Karen, alweer een topdag. Mooie ervaring en prachtige foto's. En ja pannenkoeken van ome Johan zijn altijd een feestje.
    Mooi verslag. Fijne dag morgen.
    Liefs mama

• 06 Mei 2022 - 09:16

Ineke:

dat was vast een heerlijke dag. en dan met zulk lekker weer erbij. heerlijk.

• 06 Mei 2022 - 11:22

Aquarelles:

woh, wat een mooie foto's Karen!! Wat zal je genieten.
    Groetjes van Marja en natuurlijk ook van alle meiden hier.