Donauturm en Prater - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu Donauturm en Prater - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Karen Dijkstra - WaarBenJij.nu

Donauturm en Prater

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

03 Mei 2022 | Oostenrijk, Wenen

Vanmorgen zijn we rustig aan opgestaan. Als eerste zijn we naar het Donaupark gegaan. We zijn daar bij de Donauturm geweest. Het was niet helemaal helder, maar we hadden een mooi uitzicht over Wenen. We zagen zelfs nog een beetje sneeuw in de bergen. We hebben wat gedronken en apfelstrudel gegeten in het café dat ook boven in de toren is en dat ronddraait. Ik vond het heel apart, maar erg leuk. Daarna zijn we naar de Prater gegaan. We zijn in het reuzenrad geweest, hebben een ijsje gegeten en een rondje over het park gelopen. Ik vond het leuk om het te zien. Voordat we weer weggingen hebben we nog wat gedronken. We hebben eerst boodschappen gedaan voordat we naar ons appartement gingen. We gingen eerst wat drinken voor we gingen eten. Nu nog even wat drinken en straks lekker slapen.

Het was goed weer vandaag. Veel zon, beetje bewolkt en 22 graden.

• 03 Mei 2022 - 21:38

Mama:

Lieve Karen, wat een prachtige dag. Leuke dingen gedaan en je had er mooi weer bij.
    Liefs, mama

• 03 Mei 2022 - 21:38

Ineke:

mmmm! apfelstrudel. met vanillesaus natuurlijk!